onsdag 8 augusti 2007

Efter regn kommer solsken!


Jaha, då var man tillbaka efter semestern! Härliga fyra veckors ledighet är slut. Tyvärr endast 3 beachdagar, så jag får anstränga mig för att se någon rand efter badbrallorna.

Ska jag summera ledigheten, så blir det ungefär så här;
- Det är fullkomligt underbart att ha en son som min!!!!!!!
- Debaser är Malmös bästa nytillskott i nattlivet!!!! Fucking love it!
- Jävla skönt att dricka öl och snickesnacka med barndomskompisar!
- Bad Taste Records ni rockar fett!
- Regnig sommar = mindre fest = mer träning = viktminskning med 6 kilo! Sjukt fan!

Måste erkänna att det var ganska segt att stiga upp till jobbet måndag morgon när solen gassade varmare än under hela semestern. Men nu får man hålla till godo med kvällar och helger. Får peppa sig själv med humor och ironi, så kommer vi snart igång! Och förresten, hur skulle du se ut som Simpsonkaraktär? Så här blev jag!

Inga kommentarer: